wtorek, 7 sierpnia 2012

Wymianka :-)

W zeszłym miesiącu pewna bardzo miła Beata napisała do mnie wiadomość z zapytaniem o moje czapki i delikatnie zasugerowała wymianę czapek na jej bossską biżuterię :-) Zgodziłam się od razu! Bo kto by nie chciał mieć takich cudownych klejnotów jakie robi Beata :-) 
Oto co wysłałam Beacie w paczuszce dla jej dzieciaków :-) 
Do tego wszystkiego  jest jeszcze mała niespodzianka ale na razie nie będę zdradzać sekretu :-)
A jak dostanę moje skarby to się wam pochwalę :-)





DOPISANO dnia 09/08/2012 :-)

ależ cuda na nas czekają :-) pewnie są już gdzieś w locie ;-)
Mam nadzieje, że dotrą do nas do przyszłego tygodnia bym mogła spakować je ze sobą na wakacje!
Beata - jesteś mistrzynią!!! Twoja biżuteria to coś wspaniałego!!! Już nie mogę się doczekać gdy je otrzymam i obie z Amelką założymy te same bransoletki w naszych ulubionych kolorach MARINE :-))
A o plecionce już nie wspomnę! CUDO nad CUDEŃKAMI! 
Dziękuję serdecznie za wszystko!

Zdjęcia pożyczone z http://koralikibeaty.blogspot.co.uk/




2 komentarze:

  1. Olu jeszcze raz dziekuje za wspaniala wymianke. podkradlam zdjecia do mnie na blog :) twoje blyskotki zamieszczone. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowie czapki zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia:). Ciekawe jaką furorę zrobiłabym występując u mnie na wsi w takiej czapie, hehe:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i zapraszam ponownie :-)