poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Pink Owl hat :-)

Z czapki MISS PINK narodziła się RÓŻOWA SOWA :-)
Ta czapka została wykonana na zamówienie Beaty, która ma przeuroczą córeczkę :-) Mam nadzieję, że czapka się Małej spodoba ;-)



Tym czasem nie pozostaje mi nic innego jak spakować wszystkie czapki i wysłać do Beaty :-) a następnie czekać na reakcję zwrotną....troszkę się obawiam, bo to moje pierwsze takie duże prawdziwie zamówienie :-)) Pozdrawiam serdecznie i zabieram się za kolejną sowę tym razem dla Nikosia, którego Mama wygrała moje PIERWSZE URODZINOWE CANDY, pamiętacie? Trzymajcie się ciepło! pappa

2 komentarze:

  1. O matko! Ale czapka. Szok!! Pozytywny rzecz jasna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. taką zamówie u Ciebie chyba też x2 bo mojej Olivce się podoba ,ale to już po Twoim powrocie ,miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i zapraszam ponownie :-)