sobota, 14 lipca 2012

RADOŚĆ!!!

Moja znajoma MARTA od pewnego czasu zajmuje się tym czym od zawsze się interesowała :-) Połączyła pasje z pożytecznym, to o czym ja marzę od dawna :-) Pasją Marty jest fotografia, dlatego też  rozwija się w tym kierunku intensywnie i robi zdjęcia dzieciom, ich rodzicom oraz kobietom w ciąży :-) Poniżej przedstawiam Wam trzy zdjęcia wykonane przez FairyDust Photography (KLIK, KLIK) w czapkach wykonanych na szydełku przeze mnie!!! RADOŚĆ ogarnęła mnie wielka, bo zdjęcia są cudne nooooooo i te moje czapkiiiiii  hahhaa  :-)) Bardzo sie cieszę ze współpracy z Martą i czekam na kolejne zdjęcia :-)






2 komentarze:

  1. jejku ,dziękuję :) A jutro kolejna porcja zdjęć w Twoich czapkach moja droga:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne tworki i piekne zdjecia. az napatrzec sie nie moge :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i zapraszam ponownie :-)